Texte SEO:ce este util pentru ei și ce este dăunător?

SEO-texte sunt texte clasice optimizate, adesea găsite pe paginile de magazine online. De exemplu, descrieri ale secțiunilor din catalog sau ale categoriilor de bunuri în care principalele cereri de promovare sunt «cusute». Adesea, acest conținut este parțial ascuns de utilizatori, deoarece materialul nu este de vânzare. Nu se vinde. În acest articol vom considera că pentru textele SEO este necesar și corect, și ceea ce ar trebui să fie evitate atunci când crearea de texte pentru promovarea de căutare.

Momente de evitat la scriere

Evidențiați cuvinte cheie în textul de pe paginile site-ului

Este rezonabil să selectați interogări de căutare numai într-un document cu text pentru a urmări utilizarea tuturor tastelor. Promovarea «îndrăzneață»nu afectează, prin urmare, nu este necesar.

Dormit cu sau conținut excesiv de cuvinte cheie

Mai puțin este mai bine și mai bine. Nu numai că este greu de citit textul de dormit, este perceput negativ și de motoarele de căutare. Mai ales autorii care muncesc din greu se confruntă cu sancțiuni de la Google și Yandex. Numărul optim de interogări nu este mai mare de două câte un paragraf în cinci linii și unul pentru paragrafe mai mici.

Punctul de vedere că textele sechestrate sunt create numai pentru «mașini»

Aviz foarte greșit. Textele ar trebui să conțină informații utile pentru utilizatori. Acestea trebuie să fie actualizate, unice și cu o structură lizibilă adecvată. Este puțin probabil ca o foaie curată de text, chiar și în format tipărit fin, să fie citită de oricine, chiar dacă sunt furnizate informații utile. În ultimii ani, conținutul a devenit regele de promovare de căutare, astfel încât atunci când scrie texte SEO este necesar să se țină seama de faptul că acestea sunt în primul rând scrise pentru vizitatori la site-ul.

Unul dintre cele mai importante puncte este că solicitările de bază pot fi defalcate în una sau două cuvinte. Nu trebuie să vă fie frică de intrare indirectă.

Ceea ce este necesar pentru texte SEO

Număr mic de cuvinte cheie

O supraabundență de fraze cheie și cuvinte într-un singur text va arăta imediat atât cititorul și motorul de căutare că textul a fost scris cu unicul scop de a plasa toate cheile de pe această pagină. Dar Google nu va rang o pagină de mare cu conținut îngropat. Cel mai bine este ca textul să aleagă 3-4 interogări de bază și până la 5 altele suplimentare pentru care promovarea este planificată.

Utilizarea hederelor H1 și H2

Divizarea text cu anteturi va face convenabil atât pentru motorul de căutare și clienții dumneavoastră. H1 și H2 nu sunt numere secvențiale. Antetul H1 este situat la începutul textului, anteturile H2 sunt subtitrări, și pot exista mai multe în text.

Îmbinarea textului

Îmbinarea este un instrument excelent de optimizare. Astfel, creați linkuri interne către alte pagini ale site-ului dvs. Și ajutați utilizatorul să găsească mai rapid răspunsuri la întrebările sale. În plus, vă permite să influențați eliberarea prin factori comportamentali. Mai mult timp pe site-ul este un site bun în funcție de Google.

Structura și prezentarea textelor

Rubricile h1, h2

este solicitarea principală a cheii în antetul h1;

- dacă este posibil cerere suplimentară în h2

Suprapunere cu alte secțiuni / articole

Utilizând liste

Împărțirea gândurilor în 3-7 linii

Testarea textului pentru alfabetizare și unicitate. Un număr de servicii pot fi utilizate:https://orfogrammka.ru, https:/advego.com, https:/text.ru, https://glvrd.ru, http://online.orfo.ru și altele.

Conținutul bun poate deveni o sursă importantă de trafic organic pe site-ul dvs., corecte, structurate și utile SEO-texte nu cauzează respingere de la utilizatori, și, uneori, ei fac să doriți să partajați materialele interesante.