Inițial, social media marketing a fost făcut pentru a crește site-ul companiei și pentru a genera trafic către acesta, ceea ce, la rândul său, a ajutat la vânzarea socială a produsului companiei. Cu toate acestea, în zilele noastre identitatea social media este doar o extensie a mărcii în sine. Astăzi, conținutul legat de produse este adus la viață direct pe platformele de social media pentru a rezona cu utilizatorii și publicul.
Metoda de promovare a SMM în rețelele sociale
Conținutul publicat poate fi atât organic, cât și plătit. Cele mai de succes mărci folosesc ambele metode și fac multă cercetare și planificare pentru a optimiza procesul. În ultimii ani, marketingul pe rețelele sociale a făcut progrese semnificative. Anterior, strategiile s-au concentrat pe implicare și pe crearea unei prezențe online mai reale și mai personale. Rețelele sociale sunt utilizate în toate etapele de lucru cu clienții, inclusiv în achiziție, rebranding, reținere.
Rețelele de socializare fac construirea mărcii ușoară și eficientă. Rețelele sociale au un avantaj față de media tradițională prin faptul că vă permit să transmiteți marca dvs. către oameni mult mai rapid și mai ușor.
S-a descoperit că rețelele sociale au o rată de conversie mai mare de la o ofertă la alta decât orice altă formă de marketing. Cu o mai mare vizibilitate a prezenței tale pe platformele sociale, compania ta are mai multe oportunități de a converti clienții potențiali în cumpărători reali.
Comanda un serviciu 'Promovare SMM'
Doriți să creați un site sau să utilizați servicii de promovare? Completați formularul și vă vom trimite o ofertă comercială dezvoltată personal!