Ce este promovarea site-ului seo?

Promovarea site-ului în Moldova are propriile sale caracteristici, datorită diferențelor de mentalitate, condiții de piață și limbă. Cu toate acestea, are aceleași avantaje ca SEO în orice altă țară:mai multă încredere în utilizatori decât alte canale de promovare, intrarea în publicul țintă fierbinte, costuri reduse pentru atragerea potențialilor clienți. Datorita cresterii constante a pozitiei site-ului in top, numarul de vizitatori creste, ceea ce inseamna ca apar mai multi clienti, comenzi si profiturile afacerii cresc.

De ce ar trebui să alegem SEO în Moldova?

Ne propunem să îmbunătățim recunoașterea companiilor care operează deja pe piața din Republica Moldova, precum și a celor care tocmai și-au deschis afacerea. Lucrăm în română, rusă și alte limbi.
Moldova are un public destul de mare, obișnuit să facă cumpărături online:aproape două milioane de persoane cu vârsta peste 14 ani au acces la rețea. Promovarea site-ului pe Internet va ajuta la prezentarea și vânzarea bunurilor și serviciilor acestui public. Utilizarea masivă a publicității contextuale în Moldova și, ca urmare, multă concurență în aceasta, costul ridicat al clicurilor și al aplicațiilor fac din SEO cel mai profitabil canal pentru atragerea utilizatorilor pe site.
Pentru a obține un succes real, SEO trebuie abordat cu răbdare și cuprinzător. Comercianții trebuie să aibă o strategie bine gândită și un plan de acțiune pas cu pas. Să învățăm cum să creăm o strategie SEO eficientă în șase pași rapizi.
Promovarea site-ului web în Moldova fără obiective clare duce la eșec. Dacă un specialist SEO începe promovarea SEO, este necesar să se determine rezultatele așteptate. Instrumentele SEO, metodele de promovare și, bineînțeles, bugetul depind de obiectivele tale. De asemenea, vă recomandăm să consultați celelalte servicii pe care le oferim clienților noștri:dezvoltarea aplicațiilor mobile și dezvoltarea identității corporative.

Avantajele noastre
Atragerea traficului organic

În Moldova, 53,3% din tot traficul web provine din căutarea organică, iar 60% dintre marketeri spun că cel mai înalt potențial de calitate provine de la clienții dobândiți prin SEO. De ce? Din moment ce ei caută o soluție și sunt unul dintre primele rezultate, tu le îndeplinești nevoile.

Crearea unui mediu web de încredere pentru clienți

Accesul la prima pagină și primul loc în rezultatele căutării depinde în întregime de autoritatea pe care o creați. S-ar putea să ai un răspuns sau o sursă mai bună, dar fără o experiență de utilizator de calitate, odată ce aceștia vor ajunge pe site-ul tău, îți va fi foarte greu să-i tragi acolo.

Comanda un serviciu 'Promovarea site-ului SEO'

Doriți să creați un site sau să utilizați servicii de promovare? Completați formularul și vă vom trimite o ofertă comercială dezvoltată personal!



Indicați suma aproximativă pe care intenționați să o cheltuiți pentru proiect
Trimiteți o cerere
Alte servicii
1.
Publicitate contextuală în Google

Google AdWords este un instrument puternic pentru plasarea anunțurilor contextuale pe motoarele de căutare ale utilizatorilor Google. Acest sistem de publicitate de ultimă generație este una dintre cele mai eficiente modalități de a atrage clienți. Folosind AdWords ai ocazia sa te adresezi utilizatorilor site-ului cu un anumit mesaj publicitar, formand astfel publicul tinta al companiei.

2.
Publicitate contextuală Yandex

Publicitatea contextuală este o metodă eficientă de direcționare care este adesea folosită atunci când doresc să se asigure că anunțurile lor banner sunt văzute de publicul potrivit.

3.
Suveniruri promotionale

Cadourile promoționale sunt concepute pentru a promova o afacere și a crește vânzările. Astfel de suveniruri sunt de obicei gravate cu numele, sigla, numărul de telefon și alte informații comerciale.

4.
copywriting SEO

Dacă vrei să ajungi pe prima pagină a rezultatelor căutării, ai nevoie de copywriting SEO.

5.
Publicitate contextuală pe site

Publicitate contextuala este reclamă pe Internet sub formă de text, imagini sau videoclipuri, atunci când conținutul acestora este relevant pentru interogarea de căutare a utilizatorului și îndeplinește parametrii specificați pentru locație, public țintă și alți factori în setările contului de publicitate.