Erori la livrarea scrisorilor și indicatorul abonaților nesubscriși

În plus față de conversie, Open rate, ROI și click-to-Open rate (CTOR), există alți doi indicatori care afectează în mod direct eficiența e-mail marketing. În acest articol vom lua în considerare un metric care definește numărul de abonați nereușite, eroare în livrarea de scrisori și cum să influențeze îmbunătățirea acestor rate.

Rată de dezabonare (UR)

Numărul de abonamente. De-a lungul timpului, unii destinatari se pot săturat de lista de corespondență și se pot dezabona de la aceasta. Din păcate, acest lucru reduce baza de date. Dorința de a vă dezabona poate apărea deoarece:

  • trimiteți prea multe mesaje,
  •  
  • scrisorile dvs. sunt irelevante sau pur și simplu neinteresante pentru destinatari.


0.5% sau mai puțin este rata normală de dezabonare. Deși statisticile pe industrie pot fi diferite. O atenție deosebită trebuie acordată parametrului rată de reclamații spam (SCR) - numărul de plângeri spam. Printre ei oameni care nu au găsit butonul «dezabonare», târât mesajul în spam sau apăsat butonul «Spam»în interfața cutiei lor poștale. SCR este considerat acceptabil în intervalul 0.03 0.09%. Dacă este deasupra extreme, acesta este un motiv bun să se gândească la calitatea corespondenței sale. În caz contrar, corespondența dvs. Va veni întotdeauna în folderul «Spam».

Cum pot reduce numărul de abonamente?

În cazul în care abonatul apasă butonul «Unsubscribe», nu-l lăsa doar să plece. Oferiți un program individual pentru primirea scrisorilor sau a altor modalități de comunicare cu marca dvs. De exemplu, social media.

În cazul în care abonatul vă lasă din cauza nemulțumirii cu calitatea conținutului, verificați cu un mic sondaj sub forma unei scrisori de cerere. Rezultatele sale vă vor ajuta să înțelegeți nemulțumirile și să le remediați.

Erori în livrarea corespondenței

Erorile de livrare vin în două tipuri:«ușoare»și «critice».

Erorile de livrare «easy»sunt:

  • cutia poștală este plină,
  •  
  • erori în rutare (redirecționare către o cutie poștală).

Cele «critice»sunt:

  • mesajul este considerat spam (de obicei pe domenii corporative, cu toate acestea există precedente cu mail.ru, yandex.ru),
  • căsuța poștală nu există.

Prezența erorilor «critice»în livrare este un semnal pentru a verifica baza și conținutul său. Mai mult de 4% din erorile de livrare «critice»necesită o acțiune imediată. Dacă ignorați acest indicator, în cel mai bun caz furnizorul de e-mail va trimite scrisorile în dosarul «Spam», iar în cel mai rău caz - va bloca e-mailul de la tine, la toate.

Cum reducem erorile de livrare?

Baza de abonat ar trebui să fie curățate în mod regulat și este de dorit să-l actualizeze.

Utilizând aceste valori pentru a analiza eficiența literelor, puteți schimba situația cu atât mai bine și puteți crește un număr de indicatori cheie.