Un instrument suplimentar la publicitatea standard este un comentariu de căutare, care va returna vizitatorii care au colectat, dar nu a făcut comenzi. De exemplu, utilizatorul a privit în on-line camera foto Canon, plasat în «coș de cumpărături», dar a fost distras și închis pagina, nu a terminat ordinea de bunuri. Puțin mai târziu, vizitatorul s-a întors la Google. După ce setați pariul maxim pe fraza cheie «camera Canon»sau «Cumpărați o cameră foto», este posibil să o returnați la magazinul online, motivându-vă să comandați.
Anunțuri
Cu ajutorul Google Merchant Center, magazinul online afișează produsele relevante ca răspuns la o anumită cerere comercială. De exemplu, în cazul în care utilizatorul a decis să cumpere un ceas și a introdus interogarea «Cumpara un ceas»în linia de căutare, în partea dreaptă a rezultatelor de căutare el va vedea reclame de diferite modele de ceasuri cu fotografii și prețuri. Pentru ca un utilizator să cumpere un ceas de la magazinul dvs. Online, trebuie să pregătiți un fișier care va conține o descriere detaliată a elementului, în acest caz un ceas. Din ea robotul Google Merchant Center va «trage»automat informații de bază despre bunuri în blocul de publicitate.
Apropo, merită reamintit faptul că, în conformitate cu numeroase studii, vizitatorii care au venit la reclamele de vânzări sunt mai susceptibile de a face achiziții decât de la căutare, deoarece acestea primesc imediat informații detaliate despre bunuri și du-te la site-ul deja gata să le cumpere.
Google context Media Network (CMS) publicitate
Acesta este același instrument care urmărește utilizatorii de Internet și cunoaște preferințele lor, astfel încât arată publicitatea corespunzătoare. Atunci când promovează KMC, Internet Store plasează reclame și bannere nu în comunicatul de căutare, ci pe site-uri partenere Google, cum ar fi YouTube sau Gmail.com. În acest sens, instrumentul oferă orientare pe orice nevoi:Interesele utilizatorilor, subiecte, cuvinte cheie, locații.
Instrumentul funcționează cu cerere întârziată - publicitatea produsului este văzută de către utilizatorii care nu intenționează încă să cumpere, dar poate deveni clienți ai magazinului online în viitor. Pentru a ajunge la publicul țintă, este necesar să se definească un portret al unui potențial cumpărător. Acest lucru se poate face cu Google Analytics:Sistemul acumulează statistici în funcție de sex, vârstă și interes pentru vizitatori, precum și bunurile pe care le achiziționează. De exemplu, un analist arată că majoritatea aspiratoarelor Bosch dintr-un magazin online cumpără femei cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani, care sunt, de asemenea, interesate de bucătării. Asa de, este bine să rulați un anunț pentru aspiratoare pe o resursă cu rețete.
Alegerea tipului de publicitate în Google AdWords depinde de principalele obiective și obiective atribuite campaniei publicitare, iar rezultatele maxime, ca un cocktail bun, pot fi obținute doar prin bătaie și amestecare. De exemplu, este mai bine să utilizați anunțuri de căutare și anunțuri de produse pentru a atrage trafic, și configurat în mod corespunzător Google context note de rețea media va fi o modalitate excelentă de a crește vânzările. Orice tip de publicitate va avea un câștig mare în combinație cu publicitatea video, deoarece vizualizarea este utilă pentru a familiariza utilizatorii cu un brand sau un produs.