Google AdWords pentru un magazin online

Google este cel mai popular motor de căutare din lume, care este liderul necalificat al traficului mobil, deci este absolut necesar să-l folosească pentru a promova propria afacere pe Internet.

Varietatea de instrumente de publicitate contextuale Google AdWords permite magazinelor de Internet să promoveze produse prin anunțuri de căutare, rețeaua media contextuala Google, reclame de produse și clipuri video și, mai recent, prin afișarea anunțurilor în e-mailul Gmail. În acest articol ne vom uita la principalele instrumente care fac publicitate eficientă.

Căutare reclamă

Anunțurile obișnuite sunt un clasic publicitar contextual. Google le afișează ca răspuns la interogarea unui utilizator în caseta de căutare. Este ușor să ajungi acolo:Este suficient să faci un anunț cu cuvinte cheie și să setezi un pariu maxim.

Anunțurile de căutare dinamică, care iau parte la activitatea marketerilor, sunt, de asemenea, un instrument eficient pentru promovare. Robotul de căutare scanează paginile site-ului în funcție de cuvinte cheie și pe baza lor creează reclame care sunt cât mai potrivite pentru solicitarea utilizatorului. Instrumentul este eficient pentru interogări de joasă frecvență. De exemplu, utilizatorul caută în Google «albastru rucsac Pilsok», și magazinul on-line a lansat o campanie de publicitate clasic pe interogarea «Pilsok rucsac». Anunțul nu corespunde în totalitate solicitării, ceea ce înseamnă că probabilitatea de a face clic pe anunț este scăzută și potențialul cumpărător poate merge la o altă resursă. În acest caz, este necesar să se conecteze funcția «anunțuri de căutare dinamică». Robotul Google va scana cardurile de produs, iar dacă aveți acel rucsac albastru în catalogul dvs., utilizatorul va vedea un anunț relevant care îl va duce la pagina relevantă a site-ului. Datorită anunțurilor dinamice de căutare, este posibil să crească traficul la cererile de frecvență joasă cu 20%.
 
Un instrument suplimentar la publicitatea standard este un comentariu de căutare, care va returna vizitatorii care au colectat, dar nu a făcut comenzi. De exemplu, utilizatorul a privit în on-line camera foto Canon, plasat în «coș de cumpărături», dar a fost distras și închis pagina, nu a terminat ordinea de bunuri. Puțin mai târziu, vizitatorul s-a întors la Google. După ce setați pariul maxim pe fraza cheie «camera Canon»sau «Cumpărați o cameră foto», este posibil să o returnați la magazinul online, motivându-vă să comandați.

Anunțuri

Cu ajutorul Google Merchant Center, magazinul online afișează produsele relevante ca răspuns la o anumită cerere comercială. De exemplu, în cazul în care utilizatorul a decis să cumpere un ceas și a introdus interogarea «Cumpara un ceas»în linia de căutare, în partea dreaptă a rezultatelor de căutare el va vedea reclame de diferite modele de ceasuri cu fotografii și prețuri. Pentru ca un utilizator să cumpere un ceas de la magazinul dvs. Online, trebuie să pregătiți un fișier care va conține o descriere detaliată a elementului, în acest caz un ceas. Din ea robotul Google Merchant Center va «trage»automat informații de bază despre bunuri în blocul de publicitate.

Apropo, merită reamintit faptul că, în conformitate cu numeroase studii, vizitatorii care au venit la reclamele de vânzări sunt mai susceptibile de a face achiziții decât de la căutare, deoarece acestea primesc imediat informații detaliate despre bunuri și du-te la site-ul deja gata să le cumpere.
 
Google context Media Network (CMS) publicitate

Acesta este același instrument care urmărește utilizatorii de Internet și cunoaște preferințele lor, astfel încât arată publicitatea corespunzătoare. Atunci când promovează KMC, Internet Store plasează reclame și bannere nu în comunicatul de căutare, ci pe site-uri partenere Google, cum ar fi YouTube sau Gmail.com. În acest sens, instrumentul oferă orientare pe orice nevoi:Interesele utilizatorilor, subiecte, cuvinte cheie, locații.

Instrumentul funcționează cu cerere întârziată - publicitatea produsului este văzută de către utilizatorii care nu intenționează încă să cumpere, dar poate deveni clienți ai magazinului online în viitor. Pentru a ajunge la publicul țintă, este necesar să se definească un portret al unui potențial cumpărător. Acest lucru se poate face cu Google Analytics:Sistemul acumulează statistici în funcție de sex, vârstă și interes pentru vizitatori, precum și bunurile pe care le achiziționează. De exemplu, un analist arată că majoritatea aspiratoarelor Bosch dintr-un magazin online cumpără femei cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani, care sunt, de asemenea, interesate de bucătării. Asa de, este bine să rulați un anunț pentru aspiratoare pe o resursă cu rețete.

Alegerea tipului de publicitate în Google AdWords depinde de principalele obiective și obiective atribuite campaniei publicitare, iar rezultatele maxime, ca un cocktail bun, pot fi obținute doar prin bătaie și amestecare. De exemplu, este mai bine să utilizați anunțuri de căutare și anunțuri de produse pentru a atrage trafic, și configurat în mod corespunzător Google context note de rețea media va fi o modalitate excelentă de a crește vânzările. Orice tip de publicitate va avea un câștig mare în combinație cu publicitatea video, deoarece vizualizarea este utilă pentru a familiariza utilizatorii cu un brand sau un produs.