Unul dintre cele mai importante puncte este că solicitările de bază pot fi defalcate în una sau două cuvinte. Nu trebuie să vă fie frică de intrare indirectă.
Ceea ce este necesar pentru texte SEO
Număr mic de cuvinte cheie
O supraabundență de fraze cheie și cuvinte într-un singur text va arăta imediat atât cititorul și motorul de căutare că textul a fost scris cu unicul scop de a plasa toate cheile de pe această pagină. Dar Google nu va rang o pagină de mare cu conținut îngropat. Cel mai bine este ca textul să aleagă 3-4 interogări de bază și până la 5 altele suplimentare pentru care promovarea este planificată.
Utilizarea hederelor H1 și H2
Divizarea text cu anteturi va face convenabil atât pentru motorul de căutare și clienții dumneavoastră. H1 și H2 nu sunt numere secvențiale. Antetul H1 este situat la începutul textului, anteturile H2 sunt subtitrări, și pot exista mai multe în text.
Îmbinarea textului
Îmbinarea este un instrument excelent de optimizare. Astfel, creați linkuri interne către alte pagini ale site-ului dvs. Și ajutați utilizatorul să găsească mai rapid răspunsuri la întrebările sale. În plus, vă permite să influențați eliberarea prin factori comportamentali. Mai mult timp pe site-ul este un site bun în funcție de Google.
Structura și prezentarea textelor
Rubricile h1, h2
este solicitarea principală a cheii în antetul h1;
- dacă este posibil cerere suplimentară în h2
Suprapunere cu alte secțiuni / articole
Utilizând liste
Împărțirea gândurilor în 3-7 linii
Testarea textului pentru alfabetizare și unicitate. Un număr de servicii pot fi utilizate:https://orfogrammka.ru, https:/advego.com, https:/text.ru, https://glvrd.ru, http://online.orfo.ru și altele.
Conținutul bun poate deveni o sursă importantă de trafic organic pe site-ul dvs., corecte, structurate și utile SEO-texte nu cauzează respingere de la utilizatori, și, uneori, ei fac să doriți să partajați materialele interesante.