Cum de a crește procentul de tranziții?
Este demn de remarcat faptul că conținutul scrisorii corespunde subiectului menționat. Este adesea așteptările nerezonabile ale utilizatorilor care le conduc să închidă scrisoarea imediat după citirea acesteia. Conținutul paginii promovate trebuie să corespundă conținutului și CTA (apel la acțiune) din scrisoare. A fost important să ne asigurăm că mesajele erau relevante, de exemplu, că bărbații nu primiseră scrisori despre vânzarea de pantofi pentru femei. Sau scrisoarea care oferă cadouri originale pentru 8 martie a fost trimisă prea târziu. Principalii factori care influențează creșterea ratei de clic și Pornire sunt segmentarea și automatizarea (utilizarea declanșatoarelor). Desigur, apel la acțiune. Încurajează într-adevăr utilizatorii să acționeze?
Conversie
Procentul de abonați care au primit scrisoarea dumneavoastră și au făcut acțiunea țintă:Du-te la pagina de îmbarcare, de luare a comenzii, înregistrare, răspunsuri la întrebări.
Cum de a crește conversia?
Prin verificarea acestui parametru în mod regulat, va fi capabil să înțeleagă ce conținut și care propoziții s-au dovedit a fi mai eficiente în rândul ca dumneavoastră (publicul țintă). Dar este mai bine să nu așteptați pentru rezultate de corespondență, dar pentru a utiliza A / B instrumente de testare.
Randamentul investițiilor (ROI)
Randamentul investițiilor. Se referă la raportul dintre profiturile obținute din vânzarea de bunuri/servicii și costul atragerii clienților printr-un anumit canal de comunicare. De regulă, ROI email marketing este destul de mare și poate ajunge la 4000%. Și asta pentru că e-mailul rămâne una dintre cele mai ieftine moduri de comunicare și totuși incredibil de eficient.
Cum se mărește ROI?
Este posibilă creșterea acestei rate a ROI prin segmentare, declanșator dispecerat, testare A/B (subiecte de litere, conținut, timp de expediere) și creativitate.