Măsurători de bază în marketing prin e-mail

Analiza datelor statistice este, fără îndoială, cea mai importantă parte a marketingului prin e-mail: Analiza atentă a rezultatelor ajută la identificarea punctelor slabe în comunicarea cu clienții și la luarea de măsuri prompte pentru corectarea unei valori.

Rată de deschidere

Procentul de litere deschise dintre toate livrate. Cu cât această cifră este mai mare, cu atât mai mulți abonați ajunge la oferte. Această rată nu este rareori legată de subiectul scrisorii și de nivelul de încredere în compania dumneavoastră. Rata de deschidere este de 20% sau mai mare. Cu toate acestea, depinde de nișa pe care o ocupă pe piață. De exemplu, pe piața comerțului electronic, concurența este destul de mare, deci este mult mai dificil să atragi atenția unui abonat în cutia sa poștală. Prin urmare, în această nișă și rata deschisă va fi scăzută.

Cum pot mări rata de deschidere a scrisorilor?

Ar trebui să fim foarte atenți cu scrisorile, deoarece închiderile nu vor ajuta la îmbunătățirea acestui indicator. Lexicon special («liber», «bonus», «urgent»etc.), majuscule în subiectul literei, icoane nepotrivite - toate acestea nu se aplică în scris. Nu uitați testul A/B - vă va ajuta să găsiți un titlu care vă va face să deschideți scrisoarea.

Rată de deschidere (CTOR)

Acest parametru indică procentul de conversii de la litere la numărul tuturor literelor deschise. Cu cât ESTE MAI mare CTOR, cu atât mai mulți abonați vor merge la pagina dvs. De publicitate și să cumpere în cazul în care conținutul le poate interesa. Acest indicator este legat de calitatea atât a scrisorii și a paginii site-ului, precum și de relevanța acestora.

 

Cum de a crește procentul de tranziții?

Este demn de remarcat faptul că conținutul scrisorii corespunde subiectului menționat. Este adesea așteptările nerezonabile ale utilizatorilor care le conduc să închidă scrisoarea imediat după citirea acesteia. Conținutul paginii promovate trebuie să corespundă conținutului și CTA (apel la acțiune) din scrisoare. A fost important să ne asigurăm că mesajele erau relevante, de exemplu, că bărbații nu primiseră scrisori despre vânzarea de pantofi pentru femei. Sau scrisoarea care oferă cadouri originale pentru 8 martie a fost trimisă prea târziu. Principalii factori care influențează creșterea ratei de clic și Pornire sunt segmentarea și automatizarea (utilizarea declanșatoarelor). Desigur, apel la acțiune. Încurajează într-adevăr utilizatorii să acționeze?

Conversie

Procentul de abonați care au primit scrisoarea dumneavoastră și au făcut acțiunea țintă:Du-te la pagina de îmbarcare, de luare a comenzii, înregistrare, răspunsuri la întrebări.

Cum de a crește conversia?

Prin verificarea acestui parametru în mod regulat, va fi capabil să înțeleagă ce conținut și care propoziții s-au dovedit a fi mai eficiente în rândul ca dumneavoastră (publicul țintă). Dar este mai bine să nu așteptați pentru rezultate de corespondență, dar pentru a utiliza A / B instrumente de testare.

Randamentul investițiilor (ROI)

Randamentul investițiilor. Se referă la raportul dintre profiturile obținute din vânzarea de bunuri/servicii și costul atragerii clienților printr-un anumit canal de comunicare. De regulă, ROI email marketing este destul de mare și poate ajunge la 4000%. Și asta pentru că e-mailul rămâne una dintre cele mai ieftine moduri de comunicare și totuși incredibil de eficient.

Cum se mărește ROI?

Este posibilă creșterea acestei rate a ROI prin segmentare, declanșator dispecerat, testare A/B (subiecte de litere, conținut, timp de expediere) și creativitate.