Cereri comerciale și de informare

Cererile comerciale includ cel mai adesea fraze care conțin:

  • denumirea produsului, marca, serviciile, orașul etc.;
  • intenția utilizatorului de a cumpăra, comanda; aici sunt cuvintele «preț», «valoare», «livrare».

De exemplu:«Cumpăra TV», «comandă mese calde», «livrarea de mobilier».

Întrebările de informare conțin cel mai adesea întrebări:Cum, ce, când, de ce, de ce, ce, poate include, de asemenea, cuvinte, cum ar fi sfaturi, instrucțiuni, rețete, și altele.

De exemplu:«Cum să faci nucleul semantic al site-ului», «sfaturi despre îngrijirea florilor de cameră», «de ce oamenii sunt bolnavi în toamnă».

Prin urmare, pentru a clasifica interogările vă recomandăm în primul rând să vă puneți în poziția utilizatorului. Analizați răspunsurile pe care dorește să le primească și informațiile de care are nevoie. În cazul în care, totuși, cererea este ambiguă și este dificil să o clasificați, se recomandă analizarea problemei la cererea interesată.

Merită, de asemenea, să acordăm atenție în special solicitărilor. Specialiștii recomandă promovarea site-ului sub o singură cerere HF, 3-4 cererea PC și mai multe cereri NP.

De exemplu:

[Mobilier de stejar] - cerere HF;

[Cumpara mobila din stejar], [mobila din stejar in Moldova], [Cumpara mobilier din stejar] - PC;

[Cumpara mobila din stejar in Moldova], [mobila dintr-un catalog de stejar], [cumpara mobila dintr-un stejar la un cost redus], [cumpara mobila dintr-un stejar cu livrare] - INTEROGĂRI DE FINISARE.

Cum pot determina dacă o pagină emisă la cerere este comercială sau informațională?

Pentru a permite utilizatorului să determine direcția comercială a site-ului fără a merge la site-ul, motoarele de căutare împart problema în două părți - comerciale și non-comerciale. Cu toate acestea, pentru a determina dacă o cerere este comercială, este necesar să se calculeze o formulă complicată pentru ea. Uneori (atunci când este necesar să se prelucreze un număr mare de cereri) nu este posibil să se facă acest lucru. Cu abordarea corectă, promovarea interogărilor de informare nu numai că nu dăunează, dar va fi, de asemenea, util pentru site-ul comercial, deoarece de multe ori un astfel de trafic este, de asemenea, convertit la cumpărători.

Pentru ca cererile de informații să fie utile, este necesar:

  • Promovarea interogărilor de informații numai pe paginile de text individuale și articole (de exemplu, în secțiunea «Blog»);
  • Optimizați articole pentru întrebări topice de informații și, printr-un flip intern, invitați utilizatorul să treacă la paginile de vânzare ale site-ului.
  • În același timp, este necesar să se țină cont de faptul că pe un site comercial volumul de pagini de informare nu ar trebui să depășească volumul de vânzători, ca o cantitate mare de conținut de informații poate «Blur»comercial aparținând unui site.
  • Astăzi, mai multe moduri sunt utilizate pentru a determina dacă pagina din emisiune este sau nu comercială.
  • Aceasta poate fi definită ca:
  • Prin prezența sau absența unei adrese fizice. Mulți specialiști cred că, dacă un site are o adresă fizică, este foarte probabil să fie comercial.
  • Conform URL-ul. Cuvântul "produs"sau "bunuri"din pagina URL indică faptul că este comercial, cuvintele "info"și "forum"sunt pagini non-profit.
  • Conform cuvintelor din textele de pe site. Astfel de cuvinte, cum ar fi «cumpăra», «livra», «preț», «cumpărături», «ordin»indică faptul că site-ul este comercial.
  • Prin disponibilitatea unui catalog de produse pe site-ul web.
  • Prin introducerea unui număr de telefon în fragment etc.

Fiecare dintre aceste metode are avantajele și dezavantajele sale, și este posibil doar să se determine 100% dacă pagina din emisiune este comercială sau nu prin examinarea conținutului în paginile resursei.