SMM copywriter este angajat în scrierea de texte pentru conturi, grupuri, pagini de pe rețelele sociale. Vom vorbi despre ce este marketingul social și ce este un copywriter SMM în materialul nostru.
Scrierea de conținut text pentru o rețea de socializare este ceva mai dificilă decât a scrie un articol pentru un site web. De ce? Pentru a scrie o postare pe un cont sau un grup de pe o rețea de socializare, trebuie să cunoașteți publicul țintă și să le vorbiți limba. Textele uscate nu interesează pe nimeni.
În SMM, este foarte important să stabiliți relații de încredere cu participanții și abia apoi să vindeți. Prima și principala sarcină a unui comerciant SMM este să se împrietenească cu publicul.
Strategia este foarte importantă în SMM. Doar gândindu-mă, puteți începe să creați o pagină și să o umpleți cu conținut. Strategia constă din elemente precum:
-definirea și înțelegerea scopului promovării;
-studiul și analiza publicului țintă;
-analiza competitiei;
-definirea componentei vizuale a paginii;
-subiecte pe care vei comunica cu abonații;
-cum va avea loc această comunicare, în ce „limbă”, adică tonul vocii.
Pe baza acestui fapt, putem concluziona că un copywriter SMM este o persoană care nu poate doar să creeze texte, ci și să gândească întreaga strategie de menținere a unui cont pe o rețea de socializare. Alte tipuri de servicii de marketing interacționează îndeaproape cu SMM copywriting:SEO copywriting și promovarea SMM.